first day - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anouk Bruynesteijn - WaarBenJij.nu first day - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anouk Bruynesteijn - WaarBenJij.nu

first day

Door: anoukbruynesteijn

Blijf op de hoogte en volg Anouk

21 Oktober 2010 | Australië, Sydney

daar "istie" dan, HET 1e reisverslag(je).

Na een niet zo'n emotioneel afscheid op schiphol ;) stoer het vliegtuig in en hop daar zat ik naast smelly cat en yellow ear (voor de mensen die hier vragen over hebben ask my mommy of joycie).
Smelly cat en yellow ear hebben gelukkig in singapore plaats kunnen maken voor een onwijs lief stel uit sydney. Heel leuk mee zitten praten en het belangrijkste: telefoon nr en eventueel verblijfplaats kunnen regelen..tjah die knipperende ogen werken nog altijd :D

Gisteravond(ausie tijd) om 20.30 aangekomen in sydney. We zouden opgehaald worden door een shuttle bus, mja, everywhere i go,trouble seems to find me en er was natuurlijk geen bussie te verkennen. Gelukkig wist onze onwijs "ervaren" franse gids van 19 jaar de weg naar de trein nog net te vinden en konden we rond een uur of 22.30 inchecken.

(noukie voelt zich btw nog niet echt op r gemak tussen al die backpackers! wat een types lopen hier rond zeg.)

vanmorgen om 10.00 ontbeten, mn australische simkaart opgehaald en daarna de toerist uitgehangen in de national royal botanic garden. Ik moet zeggen; het vondelpark is hier NIETS bij!

!! RANELL en ES, ik heb mijn naam (NOUKIE) en smiley :) getekend op een bamboe !! zie foto, hoop dat jullie de uitdaging aan kunnen/gaan door het te vinden.

ook heb ik even "stoer" gedaan en ben ik samen met JACK THE RIPPER in de thunder jet boat gesprongen. Deze (speed)boot gaat ong 85km/h en laat je op een leuke en snelle manier een groot deel van sydney zien.

Morgen vertrek ik alweer naar Fiji.
Ik zeg: see you in 2 weeks!!!

kussiekussiekussie
en een klein hartje voor de mensjes waar ik super veel van hou!

x
nouk


  • 21 Oktober 2010 - 10:59

    Joyce:

    Smellllly cat, smelly cat, what they are feeeding youuu??!!!
    Smelly cat, smelly cat, it's not youuuuur fold...

    Love your story..!

    kusjuh!

  • 21 Oktober 2010 - 11:25

    Grote Zussie:

    Leuk om wat te lezen!Blij dat je er veilig bent en lekker genieten he moppie...wij ontfermen ons wel over drew ;-)... Dikke kus monkie en monk Luf Joe !!! (gelukkig was het geen smellie kellie hihi)

  • 21 Oktober 2010 - 11:52

    Marina:

    Cool cool coooooool ;)
    Enjoy! Keep us posted!

    Kusssssss

  • 21 Oktober 2010 - 11:56

    Silly K...:

    olha stoere snoetie;) hi.leuk om je verslagen te kunnen lezen :) heel veel plezier!!! huggie xoxo

  • 21 Oktober 2010 - 12:05

    Mar Mar Yas Dun:

    Cool girl, Geniet ervan...

  • 21 Oktober 2010 - 15:29

    Jessica Vos:

    Klinkt allemaal super vet! Je draai ga je heus wel vinden hoor :) veel plezier in Fiji!volgens mij ia het daar echt mooi!!!!! Have fun dikke kus

  • 21 Oktober 2010 - 15:49

    Yentl Van Der Aat:

    Hey Anouk is het mooi in Australia????ik ben heel benieuwd dikke kus YentlXXXXXXXXX

    En de andere klas bij de Kloek is heel leuk maar wel allemaal jongens om mee te rammen!!!!!!!!!!

  • 21 Oktober 2010 - 16:30

    Drew:

    hoop idd dat je je draai nog gaat vinden maar dat denk ik heus wel!

    straks lekker naar fiji!!!

    dikke kusss

  • 21 Oktober 2010 - 17:57

    Saartje:

    Hi mop,

    Gelukkig ben je goed aangekomen..... neem de tijd om te wennen ;-). Had van je zus al gehoord dat jullie op msn hebben gezeten!

    Maak er wat moois van, kijk uit naar je volgende verhalen!!

    Dikke kus

  • 21 Oktober 2010 - 19:13

    Wingie:

    hey noekieloeloe

    uiteraard ben ik een van die mensjes waar je super veel van houdt dus denk zal ik maar gelijk een berichtje terug sturen!leuk om te lezen dat je toch je simkaart hebt opgehaald, het adres gevonden dus??;-]
    zie je dat je gelijk vrienden maakt en je dus alweer een slaapplek hebt geregeld, ohh door deze verhalen denk ik jou achterna te gaan en ook die grote stap ga wagen.IK denk maar zo, als jij t kan moet ik t zeker kunnen hahaha
    ik wens je onwijs veel plezier op de figi, denk nog even aan de plek wat mn zus aan je vertelde, heel bijzonder dus dat jij die plek kunt bezoeken als ik weet dat mn zus iets gaat overkomen dat jij daar ook bent geweest hihi volg je het nog?anyway succes met die heerlijke surfdudes daar, kijk maar ff of er eentje voor mij tussen zit, dan kom ik snel die kant op :-)
    geniet lekker chickie
    dikke (tong)You know what i mean zoen van je vriendinnetje wingie

    kijk snel weer uit naar je tweede verhaal...

    kussie

  • 22 Oktober 2010 - 07:12

    George Bruynesteijn:

    Toppertje ik vind je stoer dikke kus DC
    Always one time more xxxxx


  • 22 Oktober 2010 - 10:51

    Sandra Ruckert:

    hoi !! wat leuk om te lezen !! heel veel plezier kus san

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

down under

Backpacken: Australie-Fiji-NZ

Recente Reisverslagen:

04 December 2010

My last Weblog from downunder

29 November 2010

Brisbane/Petrie

22 November 2010

Lief dagboek,

14 November 2010

Bondi Beach - Manly

05 November 2010

Waivunia
Anouk

Met je knapzak down-under Jaaaaaaaaa, ik heb de grote stap gezet!Dit meisje uit purmerend vertrekt met haar knapzak voor 4 maanden naar de andere kant vd wereld. Ik heb er erg veel zin, alhoewel ik het nu al in mn broek doe, bij het idee dat ik in london en singapore moet overstappen ;). Voor de geinteresseerde mensen nog wat informatie wat betreft mijn reisplan: dinsdag 19 oktober vertrek naar Sydney..WHOEHOOEEE vrijdag 22 oktober vertrek van sydney naar Fiji: Bij aankomst begin ik met een duikcursus.Na deze duikcursus zal ik nog 2 weken gaan duiken op de 4 mooiste eilanden van de wereld. Snorkelen in de baai waar de film blue lagoon is opgenomen.Kayaken, een traditioneel fijiaans dorpje bezoeken én gewoon RELAXEN op de mooiste stranden met wuivende palmbomen en hagelwit zand(yes i know, ik krijg het zwaar). vrijdag 13 november vertek van Fiji naar Sydney: om 2 weken surfend de oostkust af te gaan. Deze surftrip eindigt in Brisbane. Zondag 28 november vertrek van Brisbane naar Nieuw-Zeeland/Auckland: Daar zal ik in 7,5 week van noord naar zuid trekken. Je kent het wel: zwemmen met dolfijnen, walvissen bekijken, de geisers van Rotorua ontdekken,de Franz Josef gletsjers belimmen en misschien zelfs op actieve vulkanen skiën in Tongariro National Park. 21 januari vertrek ik naar Melbourne om de Australian open bij te wonen. Na de Australian open is het alweer tijd geworden om mijn knapzakje in te pakken en een stuk armer maar een enorme ervaring rijker terug komen. :D x

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 31957

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2010 - 31 Januari 2011

down under

Landen bezocht: