Bondi Beach - Manly - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anouk Bruynesteijn - WaarBenJij.nu Bondi Beach - Manly - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anouk Bruynesteijn - WaarBenJij.nu

Bondi Beach - Manly

Door: anoukbruynesteijn

Blijf op de hoogte en volg Anouk

14 November 2010 | Australië, Sydney

Hellooo,toch nog even een klein snel berichtje uit Sydney.. :D :D

Uhmm..Is er soms storm in NL geweest?Ben onderweg wat lampionnetjes tegen gekomen ;)

Na een klein uurtje in een nog kleiner vliegtuigje te hebben gezeten, een aanbod te hebben afgeslagen om op een SUPER de LUXE resort te verblijven en 2 eenzame dagen in het Nadi Bay Hotel,
ben ik afgelopen vrijdag aangekomen in Sydney. Ik moet zeggen; het voelde een beetje als thuis komen. het zomerse klimaat is erg prettig, wat je trouwens (weer) niet over mijn Hostel kunt zeggen maar daar zal ik verder niet al te diep op ingaan.

Ben zaterdag naar Bondi beach geweest! Bondi is precies zoals op tv te zien is. prachtig strand,leuke eettentjes en een hoop gesurf.
Ik heb gevraagd of ze me wilde filmen maar door mijn geschreeuw: HET IS HIER FANTASTISCH, bleven ze op veilige afstand.

Vandaag (zondag) was mijn laatste "rust" dag en wilde toch nog even een dagje Manly meepakken.
Ik vind Manly-Beach persoonlijk leuker en sfeervoller dan Bondi. Het is allemaal iets kleiner en daardoor gemoedelijker.
Helaas heeft Manly onwijs leuke (surf)winkeltjes en moet ik daardoor de komende tijd weer wat rustiger aan doen :P

Morgenochtend moet ik om 07.15 op het Centraal zijn en gaat mijn 2 weken surfkamp in..ssspaannneeenddd


Heb dit keer iets minder te melden maar ik weet niet hoe de aankomende 2 weken gaan verlopen en wilde jullie de foto's van Bondi en Manly niet ontnemen.

Dikke dikke kus en weer een super klein hartje voor de mensen waar ik van houdt!!

Nouk


  • 14 November 2010 - 09:42

    Jolanda:

    Hey lieve Anouk, Wat ziet het er allemaal super uit!!! Ga maar lekker veel genieten van het surfen!!!! Dikke kusjes van ons uit de Middenbeemster!

  • 14 November 2010 - 10:01

    Tatjana:

    Hej Anouk,
    Rutger en ik hebben je ff opgespoord om al je leuke verhalen te lezen ;) Wij zijn nu in Singapore en vliegen over een paar dagen naar Australië, ook erg veel zin in!
    Geniet van je reis! X Tatjana

  • 14 November 2010 - 10:10

    Yentl Van Der Aat:

    HEY,klinkt allemaal heel leuk wilan was er weer niet dus weer een uur prive les gehad.
    vandaag eerste wedstrijd bij de kloek wordt spannend!!!
    kus van Yentl

  • 14 November 2010 - 11:05

    Joyce:

    ik hoor het al, ik hoor het al :D...
    De goedheilige sint komt mij verblijden
    met cadeautjes uit diverse (surf)winkeltjes.. I like, I like, I like..

    Wat kun je toch van z'n oude man houden!!

    Maaaarrrrr...
    Niet te veel aan de oude Heer mee geven heh..!
    Je snapt natuurlijk wel dat de lege plekken onder de kerstboom ook nog gevuld moeten worden ;)

    Ff terug op je story ;)
    Lijpe shit ouwwwwweee hahaha
    Ik zal je plank vanuit Nederland even in stralen, zodat je je vette surfskills zonder vallen kunt showen aan die ohw zo leuke dudes daar ;)

    Love you GEKK,
    See you soon skype chickah

  • 14 November 2010 - 11:11

    Silly..K:

    Olha Snoetie:)keep moving girly!!!op naar het surfkamp,best place to be;)hi.ride one those waves and, gooooo weehoee..enjoy ~~yummie jelose:p.haha luv xo

  • 14 November 2010 - 18:25

    Wingie:

    hey noukieloulou
    Ziet er super uit!
    Wat n weertje bij je terwijl in Limburg kleine modderstromingen en kelders onderlopen!
    Geniet lekker! Heel veel plezier met je surfdudes:-)

    Kussie v inga

  • 14 November 2010 - 19:20

    Roel:

    Leuk te zien hoor. Heel veel plezier met surfen!
    Liefs Roel

  • 15 November 2010 - 09:18

    Stef:

    He Noukkiiiieeeee,

    Goed om te horen dat het goed met je gaat en dat je het onwijs naar je zin hebt. Ziet er allemaal eruuug vet uit metname die kamer die ziet er ECHT VET!!! uit haha ;) Keep my fingers crossed for big waves, ENJOYYYYY Ciao and big kisses for you XXX

  • 15 November 2010 - 16:01

    Marina:

    Wat heerlijk om je verhalen te lezen! Ziet er super mooi uit :)
    Have funnnnnnnn en doe je best met surfen ;)
    Kusss

  • 15 November 2010 - 17:09

    Dc:

    ho ho hoh
    Gek he een kerstman in zijn surfshort.
    Nouki hou je koppie bij het surfen, ik heb er nl een hard hoofd in , en als ik er aan denk krijg ik al hoofdpijn maar gelukkig hou jij je koppie er wel bij.
    ( dit is een grapje tussen mij en mn meissie )Nou Noek veel plezier met de golven kijk uit voor de sharkies
    en love you alway's one time more xxx DC

  • 15 November 2010 - 18:05

    Bleijerveldjes:

    Heey noukie,

    Bondi Beach ziet er idd SUPER uit en net zoals op tv! Doe je wel voorzichtig met die hoge golven?? Want we hebben je met de zomertraining weer nodig!!

    Je berichtje heeft trouwens geholpen de laatste keer, want opa is weer thuis en het gaat goed met hem! Alleen mis ik nog steeds die E in mijn achternaam mevrouw :-(

    Veel plezier en weer een dikke kus van ons allemaal natuurlijk!

  • 18 November 2010 - 19:32

    Coby:

    Hey Anouk weer even je reisverslagen zitten lezen en je foto's bekeken. Ziet er allemaal geweldig uit!
    Geniet er nog van!
    groeten x

  • 18 November 2010 - 21:11

    Lillian :

    Hai Anouk ,

    Mail je adres nog even door, heb blaadje waar het op staat is zoekgeraakt....
    lilengijs@hotmail.com
    Ik heb nog wat tips nu je surfcourse niet doorgaat.
    myella.com, (cattlestation voor een paar dagen, superleuke ervaring)
    fraser island.
    Ik zie het adres wel tegemoet

    Groet Lillian

  • 21 November 2010 - 13:49

    Opa En Mary:

    Hoi nouk, we hebben je reis verslag weer gezien en gelezen,het ziet er geweldig uit,maar wat jammer dat je niet kunt surffen,dat is pech hebben .
    papa en mama, zijn hier vrijdag geweest en hebben ons een beetje bij gepraat!Wij hopen dat je er nog heerlijk van kan genieten,zo lang als je er bent.dikke kus van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

down under

Backpacken: Australie-Fiji-NZ

Recente Reisverslagen:

04 December 2010

My last Weblog from downunder

29 November 2010

Brisbane/Petrie

22 November 2010

Lief dagboek,

14 November 2010

Bondi Beach - Manly

05 November 2010

Waivunia
Anouk

Met je knapzak down-under Jaaaaaaaaa, ik heb de grote stap gezet!Dit meisje uit purmerend vertrekt met haar knapzak voor 4 maanden naar de andere kant vd wereld. Ik heb er erg veel zin, alhoewel ik het nu al in mn broek doe, bij het idee dat ik in london en singapore moet overstappen ;). Voor de geinteresseerde mensen nog wat informatie wat betreft mijn reisplan: dinsdag 19 oktober vertrek naar Sydney..WHOEHOOEEE vrijdag 22 oktober vertrek van sydney naar Fiji: Bij aankomst begin ik met een duikcursus.Na deze duikcursus zal ik nog 2 weken gaan duiken op de 4 mooiste eilanden van de wereld. Snorkelen in de baai waar de film blue lagoon is opgenomen.Kayaken, een traditioneel fijiaans dorpje bezoeken én gewoon RELAXEN op de mooiste stranden met wuivende palmbomen en hagelwit zand(yes i know, ik krijg het zwaar). vrijdag 13 november vertek van Fiji naar Sydney: om 2 weken surfend de oostkust af te gaan. Deze surftrip eindigt in Brisbane. Zondag 28 november vertrek van Brisbane naar Nieuw-Zeeland/Auckland: Daar zal ik in 7,5 week van noord naar zuid trekken. Je kent het wel: zwemmen met dolfijnen, walvissen bekijken, de geisers van Rotorua ontdekken,de Franz Josef gletsjers belimmen en misschien zelfs op actieve vulkanen skiën in Tongariro National Park. 21 januari vertrek ik naar Melbourne om de Australian open bij te wonen. Na de Australian open is het alweer tijd geworden om mijn knapzakje in te pakken en een stuk armer maar een enorme ervaring rijker terug komen. :D x

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 31945

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2010 - 31 Januari 2011

down under

Landen bezocht: