12 uur varen,varen over de .... - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Anouk Bruynesteijn - WaarBenJij.nu 12 uur varen,varen over de .... - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Anouk Bruynesteijn - WaarBenJij.nu

12 uur varen,varen over de ....

Door: anoukbruynesteijn

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 Oktober 2010 | Fiji, Nadi

Zoals jullie wel kunnen zien, ben ik waarbenjij.nu nog een beetje aan het ontdekken. Ik kom er nu achter dat ik (blijkbaar) maar 10 foto's per verhaaltje mag plaatsen :S beetje jammer!

Dit verhaal wordt dus niet heel veel boeiender dan de rest maar zorgt wel voor wat extra plaatjes ;)
ik zit nu namelijk al ruim 3uur op de boot en heb er nog 10,5 te gaan! waarom? omdat de organisatie het tof vind om ons de duikcursus aan de andere kant vh eiland te laten doen.

deze boot bestaat voornamelijk uit: slecht eten en drinken,stinkende airco en een stuk of 1000 kakkerlakken per m2.

Ik hoop dat jullie de foto's een beetje leuk vinden, zo niet, hebbie pech.

laaaatterrrzzzzzzz

  • 25 Oktober 2010 - 07:20

    Joyce:

    Wilde jij niet mee doen aan expeditie robinson ?!

    Maar ik je cool vinden..
    Waarom!? DAAROM ;)

    Love you twinnie

  • 25 Oktober 2010 - 07:42

    Mar Mar Yas Dun:

    nou en of dat de foto's leuk zijn. Duik ze

  • 25 Oktober 2010 - 07:51

    Anniek:

    He Noukie!!

    Klinkt allemaal heel erg goed en ik vind de foto's top!! Ga vooral door met al je verhalen want ik volg je ;-)

    Dikke kus

  • 25 Oktober 2010 - 07:52

    Grote Zussie:

    Nog ff volhouden dan is het zeker de moeite waard en blijf bij die kakkerlakken aan andrew denken dan is het vast al minder erg! :)
    Dikke Kus ons

  • 25 Oktober 2010 - 07:56

    Dc:

    da's niet fraai op die boot .
    Maar aan de andere kant is het heel fraai !!!!
    Lekker je zaterdag nog even aan de lijn te hebben deed die ouwe goed !!
    Nou veel plezier duik ze en ik hoop op minder muggebulten en nog minder kakkerlakken
    luve you always one time more dc xx

  • 25 Oktober 2010 - 09:24

    Nadieh:

    Noukkie!! Ik volg je verhalen hoor.. Volgens mij is het geweldig daar.. Geniet er lekker van en maak veel foto's.

    Voor je het weet ben je weer terug!! Dikke kus

  • 25 Oktober 2010 - 20:18

    Silly K:

    je ziet er goed uit hoor snoetie,ondanks die kakkerlakken ;)geniet van het duiken mermaid ;) hi xoxo

  • 26 Oktober 2010 - 18:08

    Cheryl Morero:

    Hey Anouk,

    Gelukkig heb je je Unox worst nog......

    Leuk om je te volgen!
    XXXXX groetjes xxxxx

  • 26 Oktober 2010 - 19:51

    Coby:

    Hoi Anouk
    Hartstikke leuk zo'n site leuke foto's. Wel balen van zo'n bootreis maar ja je moet er wat voor over hebben veel duik plezier!!

  • 27 Oktober 2010 - 16:18

    Simone:

    He lief, het is mij eindelijk gelukt om de site te vinden dus ik hou je in de gaten ;-)

    Dikke kus en veel plezier met duiken

  • 29 Oktober 2010 - 18:52

    Roel:

    Ik hoop dat je een heel mooie tijd zult hebben. HAVE FUN!
    Liefs X

  • 30 Oktober 2010 - 07:40

    Dc:

    He topper !!
    lekker je weer te hebben gezien gezien en gehoord(skype is te gek ) Alles gaat hier lekker .Gefeliciteerd met je brevet !!!! ( dat heb ik niet eens mafkees !!!)
    Verder de groeten van iedereen op de Gors en van half Purmerend
    Dikke kus van je daddy ( always one time more .

  • 30 Oktober 2010 - 12:59

    Jolanda:

    Hai lieve Anouk,

    Ziet er goed uit allemaal! :)
    Geef jezelf de tijd om te wennen! Geniet van alles, en ach hoe groot is nou een kakkerlak :)

    Have fun!
    Dikke kus, Jo

  • 30 Oktober 2010 - 18:49

    Sandra Ruckert:

    hey !! moest ff aan je denken want ik zit een blad te lezen waar veel over aus. in stond dus dacht ..ga kijken hoe het met je gaat ! geniet ervan groetjes san

  • 31 Oktober 2010 - 09:05

    Yentl Van Der Aat:

    Hey Anouk het gaat hier allemaal top ik ram lekker met die jongens

  • 02 November 2010 - 17:15

    Yentl Van Der Aat:

    Hoi Anouk ik mis jou
    Dikke kus YentieXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Fiji, Nadi

down under

Backpacken: Australie-Fiji-NZ

Recente Reisverslagen:

04 December 2010

My last Weblog from downunder

29 November 2010

Brisbane/Petrie

22 November 2010

Lief dagboek,

14 November 2010

Bondi Beach - Manly

05 November 2010

Waivunia
Anouk

Met je knapzak down-under Jaaaaaaaaa, ik heb de grote stap gezet!Dit meisje uit purmerend vertrekt met haar knapzak voor 4 maanden naar de andere kant vd wereld. Ik heb er erg veel zin, alhoewel ik het nu al in mn broek doe, bij het idee dat ik in london en singapore moet overstappen ;). Voor de geinteresseerde mensen nog wat informatie wat betreft mijn reisplan: dinsdag 19 oktober vertrek naar Sydney..WHOEHOOEEE vrijdag 22 oktober vertrek van sydney naar Fiji: Bij aankomst begin ik met een duikcursus.Na deze duikcursus zal ik nog 2 weken gaan duiken op de 4 mooiste eilanden van de wereld. Snorkelen in de baai waar de film blue lagoon is opgenomen.Kayaken, een traditioneel fijiaans dorpje bezoeken én gewoon RELAXEN op de mooiste stranden met wuivende palmbomen en hagelwit zand(yes i know, ik krijg het zwaar). vrijdag 13 november vertek van Fiji naar Sydney: om 2 weken surfend de oostkust af te gaan. Deze surftrip eindigt in Brisbane. Zondag 28 november vertrek van Brisbane naar Nieuw-Zeeland/Auckland: Daar zal ik in 7,5 week van noord naar zuid trekken. Je kent het wel: zwemmen met dolfijnen, walvissen bekijken, de geisers van Rotorua ontdekken,de Franz Josef gletsjers belimmen en misschien zelfs op actieve vulkanen skiën in Tongariro National Park. 21 januari vertrek ik naar Melbourne om de Australian open bij te wonen. Na de Australian open is het alweer tijd geworden om mijn knapzakje in te pakken en een stuk armer maar een enorme ervaring rijker terug komen. :D x

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 31959

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2010 - 31 Januari 2011

down under

Landen bezocht: